E-stołówka
SYSTEM E-STOŁÓWKA
Link do systemu:https://warszawasp211.loca.pl
Najważniejsze informacje o systemie e-stołówka:
- działa online na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu –wystarczy aktualna wersja przeglądarki internetowej oraz aktywne konto użytkownika w Panelu Rodzica,
- usprawnia wydawanie posiłków – wystarczy, że dziecko przyłoży swoją kartę do czytnika,
- posiada mechanizm kalendarza, który ułatwia odwoływanie posiłków rodzicom i upraszcza opłaty za nie – system automatycznie rozlicza płatność eliminując niedopłaty lub nadpłaty,
- zapewnia sprawny obieg informacji między stołówką a rodzicami.
Jak działa e-stołówka?
Uczeń chcąc odebrać posiłek, zbliża kartę do czytnika. Po jej odczytaniu, na ekranie wyświetlają się dane osoby. Aby dziecko otrzymało kartę uprawniającą do odebrania posiłku rodzic musi założyć i aktywować konto oraz zarejestrować w nim dziecko.
Kliknij w instrukcję, aby dowiedzieć się, jak założyć konto w Panelu Rodzica, dodać w nim dziecko, odwoływać posiłki i dokonać płatności: SP211_instrukcja dla rodziców
ZAPISY NA STOŁÓWKĘ: założenie i aktywacja konta w systemie e-stołówka, dodania do konta rodzica dziecka/dzieci (w razie problemów z założeniem konta prosimy o kontakt – po otrzymaniu adresu mailowego możemy sami założyć konto).
ODWOŁANIA OBIADÓW: w systemie e-stołówka, najpóźniej w dniu nieobecności do godz. 8.00
Filmy instruktażowe przygotowane przez dostawę systemu:
- odwoływanie posiłków: https://www.youtube.com/watch?v=IiWQ3wM0Z3M (widok wersji na komputer), https://www.youtube.com/watch?v=M1ppRgtZMjQ (widok wersji mobilnej)
ZGUBIENIE KARTY OBIADOWEJ: zgłoszenie mailem na adres biuro@mejts.pl, koszt wyrobienia nowej karty obiadowej to 20 zł, rodzic jest zobowiązany zgłosić zgubienie karty.